Home » , , » Land of Mine (2015) Se Streaming

Land of Mine (2015) Se Streaming

Film Kino Land of Mine i høy kvalitet. Online Streaming Land of Mine i HD-kvalitet. Komplett Movie Land of Mine i beste titt på videoformat. Film Full Land of Mine i HD-kvalitet. Film Topp Land of Mine i beste Videoformat.


Du ser god å se beskrivelse of Land of Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Under sandet
  • Filmtittel i ditt land : Land of Mine
  • År med film : 2015
  • Filmer sjanger : Drama, History, War, Thriller,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2015-12-03
  • Selskaper av film : Nordisk Film,
  • Landene film : Germany, Denmark,
  • Språket i filmen : Dansk, English, Deutsch,
  • Filmens varighet : 100 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7.8
  • Youtube-ID av filmen : 4Kao3t0NBMU
  • Oversettelse av film : EN,DA,IT,ZH,ES,PT,RU,HE,CS,FR,NL,TR,FI,SV,PT,DE,UK,HU,PL,SR,CA,KO,ZH,FR,JA,ZH,BG,
  • Filmaktører :Aaron Koszuta (Gustav Becker), Alexander Rasch (Friedrich Schnurr), Karl Alexander Seidel (Manfred), Oskar Bökelmann (Ludwig Haffke), Johnny Melville (Officer Givens), Louis Hofmann (Sebastian Schumann), Tim Bülow (Hermann Marklein), Joel Basman (Helmut Morbach), Roland Møller (Sgt. Carl Rasmussen), August Carter (Rudolf Selke), Maximilian Beck (August Kluger), Mette Lysdahl (Nurse Lone Nielsen), Mads Riisom (Peter), Levin Henning (Albert Bewer), Oskar Belton (Werner Lessner), Emil Belton (Ernst Lessner), Laura Bro (Karin), Mikkel Boe Følsgaard (Lt. Ebbe Jensen), Leon Seidel (Wilhelm Hahn), Julius Kochinke (Johann Wolff)
They survived the second World War, now they must survive the cleanup

3841424

Land of Mine er en bedre film produsert av Nordisk Film, hvilken funksjon a beskrivelse av filmen er "In the days following the surrender of Germany in May 1945, a group of young German prisoners of war were handed over to the Danish authorities and subsequently sent out to the West Coast, where they were ordered to remove the more than two million mines that the Germans had placed in the sand along the coast. With their bare hands, crawling around in the sand, the boys were forced to perform the dangerous work under the leadership of the Danish sergeant, Carl Leopold Rasmussen.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og godt hovedrolle skuespillere.

det er ingen måte når du prøv å forsøke å gjøre et forsøk på å sørge for at se etter filmer etter tittel Land of Mine, du er på bare det rette nettstedet. Her kan du forvent se eller streaming og last ned den av din mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Videre kan du se mange nyeste filmtitler gratis ved å registrere å være a medlem. Du egentlig tar 2 minutter å registrere nyt deg og motta og nyt deg mange nyeste filmer gratis

... Se Full Movie Land of Mine i beste kvalitet 720p ....




Director of Photography : Camilla Hjelm Knudsen, Producer : Mikael Chr. Rieks, Producer : Malte Grunert, Director : Martin Zandvliet, Writer : Martin Zandvliet, Original Music Composer : Sune Martin, Editor : Molly Malene Stensgaard, Special Effects Coordinator : Hummer Højmark, Editor : Per Sandholt
Visst, nå du kan vise film av Land of Mine helt lengde og anskaffe de koble til dette film Land of Mine i topp videoformat.


Tags: sudden death, natural wonder, boy soldier, meager rations,

You've just seen the movie categories Animation / Drama / War titled Land of Mine (2015) Se Streaming. You can bookmark this page with the URL https://videofilmquarterly.blogspot.com/2018/07/land-of-mine-2015-se-streaming.html. Thank you!
Land of Mine (2015) Se Streaming 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Video Film Quarterly - All Rights Reserved